Absintmerken

Mr Jekyll

AxaliaN (02/09/05 om 21:40:08):

Heeft iemand dit merk al geprobeerd? Ik vind hem lekker, maar aangezien ik Absente ook lekker vind is mijn mening niet veel waard :P Maar goed, ben dan ook een groentje op dit gebied.

 

Helfrich (02/09/05 om 22:19:51):

Tja, zo'n fles kost meen ik een euro of zes bij de Penny-Markt en hooguit een paar euro meer bij de Rewe. Opvallend is dat er voor veel meer geld heel wat slechters op de markt is. Maar toch, beste AxaliaN, me dunkt dat u zich in een stadium bevindt dat te boven gekomen dient te worden...

 

Fokov (02/09/05 om 22:28:48):

Dat het goedkoper is dan een merk vodka hier in België waarop letterlijk staat "Ingredients: Water, Alcohol", geeft al te denken.

 

AxaliaN (02/09/05 om 22:29:30):

Jep, alle begin is moeilijk he. Hebben jullie nog (ietwat goedkope) tips en waar deze te krijgen zijn in het brabantse land?

 

Helfrich (02/09/05 om 22:54:51):

AxaliaN schreef:

Jep, alle begin is moeilijk he. Hebben jullie nog (ietwat goedkope) tips en waar deze te krijgen zijn in het brabantse land?


Zal niet meevallen. Ik raad je toch aan de stoute schoenen aan te trekken en bijvoorbeeld bij Markus Lion een paar goede flessen te bestellen. Of je aan te sluiten bij het importproject van cynic. En verder is hier in de regio tegenwoordig ook wel wat clandestien spul te verkrijgen...

 

Absintmerken